Όταν πρόκειται να πάρω μια συνέντευξη (η οποία θα δημοσιευθεί σε λίγες ημέρες), σκέπτομαι ακριβώς τι να ρωτήσω. Στη περίπτωση όμως του Γιάννη Χειμωνάκου, παθαίνει κανείς vertigo, πρώτον γιατί μπορεί να μου απαντήσει σε έξι γλώσσες, δεύτερον γιατί θα μου πάρει μια ζωή να διαβάσω τα ενδιαφέροντα βιβλία που έχει συγγράψει και τρίτον, αν τον τσαντίσω, σαν παρασημοφορημένος πρασινομπερές που είναι, φοβάμαι μη με τουφεκίσει από τα 6 χιλιόμετρα, γι αυτό θα τον αφήσω να μιλήσει καλύτερα μόνος του στην coming soon συζήτησή μας. Προς στιγμήν, ας διαβάσουμε το βιογραφικό του και ας δούμε μερικά από τα συγγραφικά παράσημά του.
Γεννήθηκε τον Ιούνιο του 1954 στο Θησείο,γιός του Γεωργίου και της Πηγής και ανδρώθηκε στις γειτονιές του Κεραμεικού, του Μεταξουργείου, του Βοτανικού,του Κολωνού, της Ακαδημίας Πλάτωνος. Πήγε στο 69 ον Δημοτικόν Σχολείον Αθηνών επί της οδού Τιμαίου 9 στην Ακαδημία Πλάτωνος και Γυμνάσιο στο 4ο Γυμνάσιον Αρρένων Αθηνών επί της οδού Φαβιέρου στην Πλατεία Βάθη.
Λίγο πιο πάνω Μαιζώνος και Μάγερ βρισκόταν το Εθνικό Ωδείο στο οποίο παρακολούθησε μαθήματα Ειδικού Μέρους Αρμονίας με καθηγητές την κα Μπαχά (υποχρεωτικά πιάνου),τον κο Πατρικίδη (σολφέζ και αρμονίες),τον κο Βούρτση (ιστορία της μουσικής και ανώτερα θεωρητικά) και τον κο Βώκο (ανάλυση ποιήματος και οργανογνωσία). Το έτος 1972 εισέρχεται στην Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών & Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ).Είναι επίσης
απόφοιτος της Μέσης (κρατικής) Επαγγελματικής Σχολής Εμπορικών Αντιπροσώπων Εισαγωγής-Εξαγωγής. Το έτος 1974 διακόπτει την 20ετη αναβολή στρατεύσεως που είχε και παρουσιάζεται στο 6 ον Σύνταγμα Πεζικού στην Κόρινθο όπου έπειτα από επιτυχείς δοκιμασίες,επιλέγεται να φοιτήσει στην Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Πεζικού (ΣΕΑΠ).
Μετά την αποφοίτησή του και μετά από σκληρές δοκιμασίες, επιλέγεται ως Αξιωματικός των Πεζοναυτών και κάνοντας την ανάλογη εκπαίδευση τοποθετείται Διμοιρίτης στο 521 Τάγμα Πεζοναυτών στο Ηράκλειο της Κρήτης. Απολύθηκε με τον βαθμό του Ανθυπολοχαγού και συνεπής σε όλες τις μετεκπαιδεύσεις εν εφεδρεία, περνόντας όλα τα σχετικά Σχολεία που προβλέπουν οι Στρατιωτικοί Κανονισμοί,φέρει τον βαθμό του Λοχαγού. Πολυ-Πανελληνιονίκης και πολύ-Βαλκανιονίκης παμπαίδων,παίδων,μαθητών,εφήβων,νέων ανδρών και ανδρών στους δρόμους ταχύτητος και στις σκυταλοδρομίες,εισέρχεται στην Εθνική Ομάδα Στίβου σε ηλικία 14 ετών, με προπονητή τον περίφημο την εποχή εκείνη, Νίκο Γεωργόπουλο, πολυπρωταθλητή Ελλαδος, Βαλκανίων και Μεσογειονίκη. Είναι κάτοχος πολλών Πανελληνίων και Βαλκανικών επιδόσεων,σε όλες τις κατηγορίες που αγωνίστηκε ειδικά στις σκυταλοδρομίες.
Σε ηλικία 22 ετών,μετά από πανελλήνιο διαγωνισμό,γίνεται Διευθυντής Προγραμματισμού Πωλήσεων στην εταιρεία ΒΙΑΜΑΞ Α.Ε. επίσημης αντιπροσωπείας της MERCEDES και κατόπιν επίσης Διευθυντής Προγραμματισμού Πωλήσεων στην εταιρεία ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ Α.Ε.Β.Τ.Ε επίσημης αντιπροσωπείας της BRITISH LEYLAND INTERNATIONAL που παρήγαγε τα αυτοκίνητα MINI,MORRIS,MOKE,MARINA,JAGUAR.
Εργάσθηκε ως Διευθυντής Εξαγωγών στις εταιρείες PHARCO S.A., ΚΑΡΟΛΟΣ ΦΙΞ Α.Ε., ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΪΑ & ΟΙΝΟΠΟΙΪΑ Α.Ε., ΧΥΜΟΦΙΞ Α.Ε.
Παιδιόθεν του άρεσε η ιστορική έρευνα και ασχολείται με πάθος με την συγγραφή ιστορικών βιβλίων και την παρουσίαση ιστορικών γεγονότων.